Antrenament de facut acasa atunci cand sala e inchisa

Antrenament de facut acasa atunci cand sala e inchisa

Pentru zilele cand sala e inchisa, va recomand un antrenament de facut acasa. Este format din exercitii simple,  fara echipament performant – de fapt, fara niciun fel de echipament – care iti va ridica pulsul si te va ajuta sa arzi mai usor caloriile si grasimile.

„Antrenamentul acesta e unul dintre programele mele de exerciții preferate atunci când sunt acasă, în fața televizorului”, spune Bobby Maximus (antrenor și autor Men’s Health)

Antrenamentul include 5 exercitii si se deruleaza cu repetari descrescatoare. Incepi cu 10 repetari fiecare exercitiu si la fiecare runda scazi o repetare.
Cu pauze cat mai scurte intre serii si cu intensitate ridicata, provocarea este sa ajugi in timp cat mai scurt la o repetare din fiecare exercitiu.  Cele 5 exercitii sunt:

1. Flotari ( Citeste FLOTARI – tipuri si variatii )

2. Genuflexiuni cu mainile intinse in fata.

3. Abdomene ( Citeste 36 de exercitii pentru antrenamentul abdomenului )

4. Burpees.

5. Genuflexiuni cu fandare.

 V-ati prins ca este un antrenament full-body, iar daca executi totul corect, a doua zi vei simti efectele acestui antrenament in fiecare parte a corpului.
 sursa: www.menshealth.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *