Programul meu de antrenament: cum, cand si de cate ori?

Programul meu de antrenament: cum, cand si de cate ori?

Imi antrenez corpul de minim 3 ori pe saptamana. Fac antrenament in sala cu gantere, haltere si aparate de fitness si bodybuilding. Dar nu orice antrenament, ci unul dinainte stabilit si adaptat nevoilor si obiectivelor mele. Adica am un plan de antrenament si incerc sa il respect cat mai bine posibil. Unde, cand, cum si de cate ori poti afla citind in continuare:

Unde?

Cat mai aproape de casa sau de locul de munca. Timpul este pretios si imi place sa il valorific la maxim. Am o sala pe gustul meu la 500m de casa cu programul dupa programul meu. Are de toate. De la gantere la haltere si de la benzi de alergare la helcometre si diverse aparate specifice unei sali de fitness si bodybuilding. Am nevoie doar de energie si vointa. Si deocamdata, am rezerve din fiecare!

Cand?

Dimineata devreme. Iar devreme pentru mine inseamna inainte de rasarit. Sa fiu mai precis, la 6:00 AM plec de acasa si cel tarziu la 7:30 sunt inapoi. In sala stam maxim 1 ora. De fapt, nu stam. Tragem de noi cat mai tare sa merite trezirea cu noaptea-n cap. Nota: Am folosit plurarul pentru ca nu ma duc singur la sala. Mai exista cineva la fel de matinal ca mine. Sunt norocos.

Cum?

Am incercat diverse tipuri de antrenament. De la antrenament pentru intreg corpul la antrenament pe grupe musculare. De cateva saptamani am schimbat rutina si am ales ” Tras – Impins – Picioare „. Un plan de antrenament bazat pe exercitii de baza distribuite pe zile in functie de natura miscarii. Ca si exemplu, in ziua de „Impins” fac exercitii precum impins la piept cu bara sau presa militara cu gantere pentru umeri (printre altele). Daca vrei mai mult, gasesti AICI toate detaliile acestui tip de antrenament.

De cate ori?

Fac antrenament in sala de 3 ori pe saptamana. In plus, daca am timp in week-end, completez saptamana cu o alergare sau cu un antrenament cardio-HIIT. 3-4 antrenamente intr-o saptamana sunt suficiente. Pe langa antrenament sustinut, corpul are nevoie si de recuperare, iar aceasta se face cu precadere in zilele de pauza.

Ultima fraza contine 2 dintre principiile de baza a stilului de viata InstaFit: antrenament sustinut, recuperare eficienta si  in egala masura o alimentatie echilibrata.

sursa foto: www.ggsport.ro

Scrie ce gandesti: