Gustari usoare recomandate inainte de antrenament

Gustari usoare recomandate inainte de antrenament

Gustarile devin importante doar cand mesele principale ale zilei sunt echilibrate si bine proportionate pentru atingerea obiectivului ales. Trebuie sa va asigurati ca alimentele consumate intr-o zi acopera necesarul caloric cerut de activitatile din ziua respectiva. Pentru un antrenament eficient aveti nevoie de energie la un nivel ridicat, iar o gustare adecvata va ofera energia necesara.

Gustari ideale inainte de antrenament

Expertii in nutritie si antrenament sunt de acord cu gustarile de 200-300 calorii provenite dintr-un mix de proteine cu carbohidrati cu descarcare rapida:

  • Fulgi de ovaz cu scortisoara si fructe de padure (merisoare, afine);
  • Paine prajita din grau integral (2 felii) cu unt de arahide si 1 banana;
  • Smoothie din fructe de padure si iaurt;
  • Iaurt grecesc cu granola si fructe uscate;
  • Sandwich din piept de curcan cu chifle integrale si  salata verde;
  • Legume proaspete cu humus (pasta din naut + condimente);
  • Biscuiti din cereale integrale cu 1 portie (100g) branza slaba;
  • Branza de vaca (cottage cheese) cu bucati de ananas;
  • Mix de fructe uscate, nuci si bucati de ciocolata.

Carbohidratii regasiti in astfel de gustari va ofera energie, iar proteinele ajuta la recuperarea musculaturii. O hidratare corecta completeaza reteta perfecta pentru un antrenament de succes.

 ” Be Happy | Stay Fit | Never Quit „

sursa: http://www.webmd.com

Scrie ce gandesti: