Stretching la birou. 5 miscari simple si eficiente

stretching la birou
Persoanele care lucreaza 8 ore pe zi pe scaun in fata calculatorului sunt predispuse la afectiuni medicale serioase. Pozitia incorecta la birou dar mai ales statul pe scaun 3-4 ore fara pauza, duc automat la dureri de spate, gat intepenit sau picioare amortite.

Pozitia corecta pe scaun inseamna:

  • sa mentinem coloana vertebrala dreapta;
  • gatul si capul sa fie in prelungirea coloanei (nu aplecat in fata sau prea pe spate);
  • unghi de 90 grade intre trunchi si picioare iar coapsele sa fie paralele cu solul (podeaua).

Miscarile de stretching ar trebui sa fie parte din rutina zilnica  de acasa si de la birou. Facute cu regularitate, acestea ne ajuta sa eliberam tensiunea acumulata in muschi si previn aparitia unor afectiuni medicale serioase  cum ar fi probleme ale coloanei vertebrale, dureri de cap, risc crescut de boli cardio-vasculare sau obezitate.

Iata cateva miscari de stretching pe care le poti face la birou chiar acum:

Pentru fiecare miscare descrisa in imaginile de mai sus, mentine pozitia de stretching pentru 15-20 de secunde si apoi relaxeaza. Repeta fiecare miscare de 5-6 ori.

10 minute de stretching la birou in fiecare zi, te scapa de durerile de spate, nu iti mai simti gatul intepenit si automat esti mult mai energic. Incepe chiar de azi!

sursa foto: www.mensjournal.com

Părarea ta contează! Lasă un comentariu: