Un mic dejun sanatos contine obligatoriu avocado

Un mic dejun sanatos contine obligatoriu avocado

Un mic dejun sanatos contine obligatoriu avocado. Mai jos gasesti 4 moduri simple de a include avocado in masa de dimineata.

Pentru mine, avocado e in top 3 alimente si l-as manca pe paine sau fara paine dimineata, la pranz si seara. Si de cele mai multe ori asta fac. La mic dejun obligatoriu avocado (de obicei o jumatate) alaturi de oua, paine prajita, peste, sunca, branza sau iaurt. Merge cu orice.

Gasesc pe site-ul realsimple.com un articol cu si despre avocado. Mai precis 4 moduri de a include avocado in masa de dimineata. Dau Like, clar!

De ce avocado?  Pentru ca este o sursa bogata de grasimi sanatoase (omega 3), fibre si chiar de proteine (2-3g/100). De asemenea, acest fruct exotic asigura 23% din necesarul zilnic de vitamina E, 13% magneziu, 16% potasiu si 48% din necesarul de vitamina K.

Este cremos, consistent si sanatos. Mai jos regasiti cele 4 idei de mic dejun cu avocado, regasite pe realsimple.com. Pofta buna!

P.S. Cel mai bun avocado (mare, cremos si ieftin) il gasiti la Lidl.

Scrie ce gandesti: