5 obiceiuri sanatoase furate de pe Instagram

Tu urmaresti pe Instagram pe asa numitii zei ai fitness-ului? Eu da. Si nu sunt putini. Si nu de putine ori m-am intrebat ce mananca sau “ce respira” pentru a arata mereu de revista.

Din pozele postate pe Instagram toti par niste supereroi, dar de fapt sunt oameni ca noi. Diferenta o fac cateva obiceiuri sanatoase pe care le urmeaza zi de zi, fara exceptie.

Iata vreo 5 astfel de obiceiuri pe care eu le-am furat 🙂 cu scopul de a le urma zi de zi:

1. Au totul programat. De la ce mananca, cu ce se imbraca, cum si de cate ori se antreneaza sau la ce evenimente vor participa. Si toate acestea pentru o saptamana intreaga. Si pentru ce sa faci asta? Pentru a nu pierde timp in fiecare dimineata sa te gandesti ce trebuie sa faci azi. Si chiar functioneaza, pentru ca ai mai mult timp sa te concentrezi pe ce trebuie sa faci.

2. Sunt consecventi in tot ce fac. Se focuseaza pe acele activitati care le fac cu drag. Isi comanda mancare din aceleasi locuri. Beau cam aceeasi cafea zi de zi. Fac cam acelasi timp de miscare/sport: unii alearga, altii se catara sau se dau cu bicicleta iar cei mai multi (din cei urmariti de mine) aleg sa mearga la sala. Dar sunt prea putini cei care fac de toate. E logic pana la urma, pentru ca daca faci ceva cu placere sunt sanse mari sa faci acel lucru pentru in timp indelungat.

3. Au mereu la indemana o gustare sanatoasa. Pofta de dulce sau o “cadere brusca a glicemiei” o rezolva simplu cu o gustare sanatoasa #heathysnack.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Romica Bocsa® (@instafit_daddy) on


Atat acasa cat si la locul de munca au pregatite batoane proteice homemade, alune, nuci, fructe proaspete sau un iaurt. De ce sa faci asta? Pentru ca fara aceste bunatati vei ajunge inevitabil in fata aparatului cu cola, snickers sau croissante cu ciocolata.

Citeste: 5 gustari ideale inainte de antrenament

4. Nu ignora relaxarea si recuperarea. Pentru ei recuperarea este la fel de importanta precum antrenamentele si alimentatia. Pot sa confirm ca o recuperare completa plus o alimentatie corecta iti garanteaza un antrenament reusit. Asadar cu totii avem novoie de #restday (chiar vreo 2 intr-o saptamana) in care sa ne odihnim oasele, muschii si mintea.

Eu in zilele fara antrenament (de obicei sambata si duminica) ma las purtat de sotie si de pitica noastra. De obicei iesim in parc sau evadam din oras si ne reincarcam bateriile la tara.

5. Sunt indulgenti cu ei înşişi. Mai precis, nu se pedepsesc daca calca gresit si mananca o savarina. Si nici daca rateaza un antrenament. Iar daca cantarul arata cu 2-3 kg in plus fata de data trecuta, nu se infometeaza 3 zile ca sa le dea jos.

Idea este sa mergi mai departe cu planul tau si sa faci ca aceste accidente sa fie cat mai rare. Dar nu inexistente 😉 Au si ele rolul lor bine definit.

healty habits

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.