7 sfaturi utile pentru un Six Pack perfect

six-packUn abdomen cu un six pack perfect este visul neimplinit pentru majoritatea barbatilor care au grija de aspectul lor fizic. Abdomenul bine definit este imediat remarcat si aduce respectul celorlati si multa incredere in sine. Insa pentru multi impatimiti de fitness si antrenamente fizice, obtinerea unui six pack este o adevarata provocare, de multe ori prea mare. In urmatoarele randuri se pot regasi cateva sfaturi care pot veni in ajutorul celor care aspira la un six pack bun de pus pe coperta Men’s Fitness:

Tu ai deja un abdomen definit.

Multi nu realizeaza ca au deja muschii abdomenului bine definiti, doar ca sunt acoperiti de un strat consistent de tesut adipos care le stirbeste stralucirea. Asadar nu este nevoie de sute sau mii de “abdomene” (a.k.a crunches) pentru a obtine mult doritul six pack.

Alege cu atentie ceea ce mananci.

Daca ai ca si scop sa “arzi” stratul de grasime care acopera muschii abdominali, ai grija ce alegi sa mananci. Ai nevoie de alimente de top, fara junk food si zahar, carbohidrati simpli si proteine din carne slaba (peste). Stabilieste un plan nutritional corect si respecta-l cu sfintenie.

Antrenamente complexe si serioase.

Nu repeta o greseala extrem de comuna. Repetari nesfarsite de “crunches” nu garanteaza obtinerea unui six-pack. Un antrenament full-body cu exercitii complexe este mult mai eficient pentru reducerea stratului de grasime care acopera muschii abdomenului.

Consuma suplimente proteice de calitate.

Proteina din zer nu este o solutie magica pentru obtinerea unui six pack, dar este extrem de utila pentru a asigura necesarul proteic zilnic a organismului implicat intr-un proces greu si asiduu de acumulare sau definire musculara.

Implica muschii abdominali in antrenament.

Eficienta unui exercitiu pentru orice grupa musculara depinde de implicarea muschilor abdominali. Un abdomen puternic, mai precis un core (traverses abdominal) puternic este definitoriu in executia corecta a exercitiilor precum genoflexiuni, indreptari, impins la piept pe banca orizontala sau ramat cu haltera.

Bea apa si odihneste-te suficient.

Pe langa o alimentatie corecta si un antrenament eficient, odihna (recuperarea) este la fel de importanta in atingerea scopului final. Si sa nu uitam ca suntem 70% apa, ceea ce ne obliga sa bem cat mai multa apa pentru o buna recuperare energetica si musculara.

Nu depasi limita.

Nu exagera cu antrenamentul (evita supraantrenamentul), nu schimba regimul alimentar in timpul “jocului” si respecta-ti corpul.

traducere text : www.sixpack-facts.com

2 comments

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: