Antrenament de facut acasa atunci cand sala e inchisa

Pentru zilele cand sala e inchisa, va recomand un antrenament de facut acasa. Este format din exercitii simple,  fara echipament performant – de fapt, fara niciun fel de echipament – care iti va ridica pulsul si te va ajuta sa arzi mai usor caloriile si grasimile.

Antrenamentul acesta e unul dintre programele mele de exerciții preferate atunci când sunt acasă, în fața televizorului

Bobby Maximus, antrenor si autor Men’s Health
antrenament pentru acasa

Antrenamentul pentru acasa include 5 exercitii si se deruleaza cu repetari descrescatoare. Incepi cu 10 repetari fiecare exercitiu si la fiecare runda scazi o repetare. Cu pauze cat mai scurte intre serii si cu intensitate ridicata, provocarea este sa ajugi in timp cat mai scurt la o repetare din fiecare exercitiu.

Cele 5 exercitii sunt:

  1. Flotari ( Citeste FLOTARI – tipuri si variatii )
  2. Genuflexiuni cu mainile intinse in fata.
  3. Abdomene ( Citeste 36 de exercitii pentru antrenamentul abdomenului )
  4. Burpees.
  5. Genuflexiuni cu fandare.

V-ati prins ca este un antrenament full-body, iar daca executi totul corect, a doua zi vei simti efectele acestui antrenament in fiecare parte a corpului.

sursa: www.menshealth.ro

5 Comments

  1. Începi cu 10 repetați din fiecare Exercițiu și scazi câte una pana ajungi la 1. Ce poate fi mai simplu 👌

Părarea ta contează! Lasă un comentariu: