Antrenament liber. Exercitii pentru abdomen si picioare

Zona abdominala si picioarele sunt cele mai neglijate parti ale corpului in cadrul unui program de antrenament. Intr-o sala de profil sunt putini cei care  antreneaza  in program separat picioarele sau abdomenul. Dar fiecare dintre ei isi doresc sa detina pachetul de 6 sau 8 “patratele”  in zona mediana. Picioarele reprezinta pentru corpul uman, fundatia unui fizic  puternic si bine proportionat . O talie subtire si  bine definita isi doreste aproape fiecare “abonat”  la o astfel de activitate fizica. Asadar  la fel ca pentru alte grupe musculare, antrenamentul liber poate sa fie aplicat atat pentru picioare cat si pentru abdomen.

Antrenamentul liber al abdomenului.

Consider ca este cel mai cunoscut antrenament facut in casa, fara echipamente si aparate speciale. Expresia: “fac zilnic 100 de abdomene” se poate auzi frecvent. Exercitiile de baza pentru acest antrenament sunt  “abdomenele” (en. crunches). Pot fi executate in diverse forme  si pozitii ale picioarelor si a trunchiului. In materialul video de mai jos se pot observa mai multe  tipuri  de exercitii pentru zona abdominala:

 36 de exercitii pentru antrenamentul abdomenului
Antrenamentul liber al picioarelor

Cuprinde 2 exercitii “mari si late”.  Nu cred ca trebuie explicat acum  ce reprezinta genuflexiunile . Pentru culturisti si pentru amatorii de fitness, genuflexiunile reprezinta exercitiul numarul 1 pentru constructia unor picioare puternice si a unui corp puternic.  4 serii de genuflexiuni libere, cu cate 15-20 repetari pe serie + 4 serii de fandari alternative (10 rep/picior)+ ridicari pe varfuri pentru gambe (4 serii x 15 rep) reprezinta un antrenament liber ideal pentru mentinerea tonusului musculaturii picioarelor. Un antrenament pentru crestere musculara necesita aparate speciale si greutati suplimentare (haltere sau gantere).

In materialul video de mai jos sunt prezentate genuflexiuni clasice si variatii ale acestor exercitii de baza:

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

69 gânduri despre “Antrenament liber. Exercitii pentru abdomen si picioare”