Antrenament pentru cresterea masei musculare recomandat de Jimmy Pena

Citesc zilnic minim 10 articole care prezinta antrenamente si exercitii atat pentru cresterea masei musculare cat si pentru arderea tesutului adipos. Azi mi-a atras atentia un articol de pe www.muscleandfitness.com scris de Jimmy Pena, un profesionist in lumea fitness-ului.

Titlul “GAIN 10 POUNDS OF MUSCLE IN 4 WEEKS ” mi s-a parut foarte indraznet si am analizat in detaliu tot antrenamentul propus de Jimmy Pena.

Pentru multi, sa acumulezi 10 pounds (4.5 kg) masa musculara in 4 sapatamani, pare o utopie. La fel am zis si eu! Dar citind descrierea antrenamentului mi-am dat seama ca e posibila o asemenea performanta. In primele 2 saptamani se pune accent pe un volum mic de exercitii (11 serii pentru fiecare grupa musculara x 6-8 repetari pe serie) si pe utilizarea de greutati maximale. Ultimele 2 saptamani din program presupun maximizarea hipertrofiei prin cresterea numarului de repetari (10-12/ serie) executate la o intensitate ridicata prin introducerea dropset-urilor in fiecare zi de antrenament.

La cele spuse mai sus as adauga idea ca atingerea obiectului propus de acest antrenament nu poate fi atins fara o alimentatie care respecta principiile hipertrofiei. Antrenament serios, alimentatie hipercalorica si recuparare suficienta sunt ingredientele succesului in fitness si bodybuilding.

Pentru cei interesati mai jos regaseste o varianta printabila pentru antrenamentul propus de Jimmy Pena:

WorkOut Gain 4 Weeks

One comment

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: