Antrenamentul complet propus de Vince Gironda

vince girondaCum ar fi sa iti antrenezi toate grupele musculare intr-o singura zi?

Poate va ganditi direct la supraantrenament sau la un antrenament ineficient. Pentru Vince Gironda antrenamentul complet s-a dovedit a fi extrem de eficient. Intr-o singura sesiune de antrenament executa 12 exerctii disticte care implicau toate grupele musculare. Daca ai suficient curaj sa incerci antrenamentul pentru intregul corp, iata un model bine structurat:

  1. genuflexiuni cu bara pe umeri sau  in fata (coapse si biceps femural);
  2. flexii pentru biceps femural la aparat;
  3. impins cu bara in plan inclinat (pectorali si deltoizi anteriori);
  4. tractiuni (marele dorsal);
  5. tractiuni  helcometru(dorsali si trapez inferior);
  6. ramat cu bara T (dorsali si lombari);
  7. presa militara din sezut (deltoizi);
  8. pull over la cablu ( dorsali si deltoizi);
  9. flexii Zottman (biceps);
  10. extensii pentru triceps la sfoara (triceps);
  11. ridicari din gambe la aparat;
  12. ridicari de picioare din orizontala (abdomen).
Acest atrenament se recomanda a fi executa dupa principiul 4×8, adica 4 serii a cate 8 repetari.

Este un antrenament maraton, asadar mare atentie la executie si la greutatile folosite. Vince Gironda credea in construirea corpului, nu in dezvoltarea musculara, credea in sculptarea unui corp satisfacator din punct de vedere estetic. Prin urmare, antrenamentul complet, prezentat mai sus nu este un atrenament pentru masa musculara.

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.