Antrenamentul Spartacus recomandat de Men’s Health

Consultantul revistei Men’s Health, David Jack, ne propune un nou antrenament revolutionar: Spartacus 2015.

Este un circuit avansat de exercitii conceput pentru arderea rapida a caloriilor, reducerea grăsimii viscerale si modelarea musculaturii corpului. E clar, e un antrenament in care se transpira mult.  Mult si eficient!

Sa vedem ce presupune concret acest antrenament:

Antrenamentul A.  Presupune 5 exercitii execute in circuit (se executa un set din fiecare exercitiu fara pauza). Se repeta circuitul de 3-4 ori in functie de performantele fizice, cu pauza de 2 min. intre ele. Se recomanda 10-12 repetari/exercitiu. Cele 5 exercitii sunt:

1. Fandare cu gantere in maini.  10-12 repetari pe un picior executate in ritm alert, pe urma se schimba piciorul. Atentie la executie si portura.

2. Snatch cu gantera cu un singur braț. Din pozitia geno cu bazinul coborat, cu o miscare exploziva ridicam bratul cu gantera spre tavan pana la pozitia verticala. Executa 10 repetari pe un brat cu executie exploziva, apoi schimba bratul.

3. Îndreptări cu gantere cu picioarele drepte.  Cu o pereche de gantere in maini cu priza pronatie, genunchii usor flexati, coboare trunchiul spre inainte fara sa schimbi pozitia genunchilor.  Spatele ramane drept. Executa 12 repetari corecte.

4. Plank cu rasucire. Din pozitia flotare cu spirjin pe antebrate se executa rasuciri laterale alternativ stanga-dreapta pana cand ajungi cu fata in lateral.  10 repetari pentru fiecare parte fara a degenera pozitia corecta.

5. Coborâre laterală pe sub bară.  Fixeaza bara pe cadrul Smith la nivelul taliei. Treci pe sub bara din stanga in dreapta si invers facand o genoflexiune, coborand corpul cat mai mult.  Nu ai bara, imagineaza-ti una.

sursa: www.menshealth.ro

One comment

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: