Cat trebuie sa alergi pentru a “arde” o pizza sau un burger?

Ai pacatuit cu o pizza sau cu un burger de la McDonald’s?

Nu te stresa. Omul prin definitie este pacatos, dar poate sa isi corecteze greseala. Caloriile oferite de o pizza, un burger, o cola sau o portie de cartofi prajiti pot fi consumate printr-un antrenament serios, in care sa transpiri abundent si sa “te speli” de pacate.

Intrebarea este: cat trebuie sa alergi sau sa “tragi de fiare” pentru a “arde” surplusul de calorii?

Mai jos gasesti cateva exemple clasice:

Pentru un Big Mac (490 cal si 24g grasime) ai nevoie de 42 minute de antrenament cardio sau 57 minute antrenament cu greutati:BigMac McDonalds

Pentru o pizza Margherita (620 de calorii) ai nevoie de 79 de minute de antrenament cu greutati sau 59 minute cardio – alergare.

O ciocolata cu lapte are 100 de grame si cam 500 de calorii, care le poti topi cu 60 de minute de antrenament cu greutati sau cu 45 minute de cardio:Chocolate Bar

O doza de cola zero (330 ml) are “doar” 139 calorii, care se pierd in 15 minute de antrenament:Coca-Cola

Daca alegi sa mananci la masa de pranz o pizza, atunci fi cinstit cu tine si “arde” cele 700 de calorii intr-un antrenament intens de o ora si nu te vei simti vinovat de alegerea facuta.

Pofta mare si transpiratie abundenta! 

sursa foto: www.fitneass.com

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.