Ce presupune dieta cu 1500 calorii pe zi, recomandata de nutritionisti.

1500 calorii

Orice dieta presupune restrictii alimentare sau o reducere semnificativa a consumului zilnic de calorii.

Una dintre cele mai apreciate si eficiente diete, pare sa fie dieta cu 1500 calorii/zi – recomandata de multi nutritionisti pacientilor care vor sa slabeasca eficient.

Ce presupune mai exact aceasta dieta: toate mesele si gustarile dintr-o zi sa ofere corpului maxim 1500 calorii/zi. Este o dieta restrictiva, dar eficienta mai ales pentru doamne(domnisoare) dar si pentru barbati cu activitate fizica scazuta. Pentru a maximiza rezultatele, acesta dieta trebuie completata cu un antrenament usor de maxim 30 minute/zi (alergare usoara, exercitii cu propria greutate).

Cu aceasta dieta se pierd in medie intre 900g-1000g / saptamana, o scadere in greutate cu risc foarte mic de “efect yo-yo”. Medical vorbind, o scadere mai mare nu este indicata, iar daca totusi se intampla se recomanda suplimentarea alimentatiei cu 200 calorii/zi.

Cam asa arata un meniu de 1500 calorii/zi:

Mic-dejun: 250g cottage cheese + 80g capsuni feliati cu putina scortisoara;

Gustare: 30g nuci, migdale sau caju;

Masa de pranz: 1 portie mare salata de verdeturi (salata verde, spanac) + 80g mix salata din tomate, morcovi si ardei + 85g piept de pui la grill + 150 g boabe de fasole alba fiarta;

Gustare: 1 mar sau o portocala;

Cina: 200g file de s1500 calorii pe ziomon la grill + 150g fasole verde fiarta + 150g orez integral + 1 portie mare de salata de verdeturi (salata verde, salata iceberg sau spanac).

One Comment on “Ce presupune dieta cu 1500 calorii pe zi, recomandata de nutritionisti.”

Părarea ta contează! Lasă un comentariu: