Ce presupune dieta cu 1500 calorii pe zi, recomandata de nutritionisti.

Orice dieta presupune restrictii alimentare sau o reducere semnificativa a consumului zilnic de calorii.

Una dintre cele mai apreciate si eficiente diete, pare sa fie dieta cu 1500 calorii/zi – recomandata de multi nutritionisti pacientilor care vor sa slabeasca eficient.

Ce presupune mai exact aceasta dieta: toate mesele si gustarile dintr-o zi sa ofere corpului maxim 1500 calorii/zi. Este o dieta restrictiva, dar eficienta mai ales pentru doamne(domnisoare) dar si pentru barbati cu activitate fizica scazuta. Pentru a maximiza rezultatele, acesta dieta trebuie completata cu un antrenament usor de maxim 30 minute/zi (alergare usoara, exercitii cu propria greutate).

Cu aceasta dieta se pierd in medie intre 900g-1000g / saptamana, o scadere in greutate cu risc foarte mic de “efect yo-yo”. Medical vorbind, o scadere mai mare nu este indicata, iar daca totusi se intampla se recomanda suplimentarea alimentatiei cu 200 calorii/zi.

Cam asa arata un meniu de 1500 calorii/zi:

Mic-dejun: 250g cottage cheese + 80g capsuni feliati cu putina scortisoara;

Gustare: 30g nuci, migdale sau caju;

Masa de pranz: 1 portie mare salata de verdeturi (salata verde, spanac) + 80g mix salata din tomate, morcovi si ardei + 85g piept de pui la grill + 150 g boabe de fasole alba fiarta;

Gustare: 1 mar sau o portocala;

Cina: 200g file de s1500 calorii pe ziomon la grill + 150g fasole verde fiarta + 150g orez integral + 1 portie mare de salata de verdeturi (salata verde, salata iceberg sau spanac).

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.