Ce sa faci si ce sa nu faci pentru un abdomen cu patratele

Gasesc pe popsugar.co.uk un articol despre ce sa faci dar mai ales ce sa nu faci pentru a scoate la iveala patratelele de pe abdomen. Bun articol. Interesant. Poza de mai jos e de acolo 😉

abdomen cu patratele
sursa foto: https://www.popsugar.co.uk

Si ce m-am gandit. Hai sa iau ideile principale si sa le pun aici, poate, poate cineva le gaseste utile si le si aplica. Asadar, hai sa vedem cum ies patratelele la iveala. Ce anume trebuie facut pentru asta, dar mai ales ce nu trebuie facut:

A. Ce sa nu faci daca vrei un abdomen cu patratele:
  • nu iti consuma energia facand antrenamente cardio cu nemiluita: daca alergi zilnic zeci de minute pe banda sau afara sunt sanse mari sa transpiri degeaba si burta sa ramana tot acolo.
  • nu trece direct la 1200 de calorii pe zi: asta inseamna infometare, iar infometarea duce la lipsa energiei, stres si dureri de cap nedorite.
  • nu fa 1000 de abdomene pe zi ca si Cristiano Ronaldo: le faci degeaba, mai ales daca patratelele tale sunt inca acoperite de un strat serios de grasime.
  • nu inlocui mesele principale cu shake-uri proteice si alte suplimente nutritive: acestea sunt suplimente si trebuie sa completeze mesele principale, nu sa le inlocuiasca.
B. Ce sa faci pentru un abdomen cu patratele:
  • scade constant consumul caloric: in fiecare saptamana mananca cu 100 de calorii mai putine decat saptamana trecuta (100 calorii = 1 felie de paine).
  • creste constant numarul si intensitatea antrenamentelor cardio: antrenementele tip HIIT sunt cele mai bune pentru “topirea” grasimii de pe abdomen (incearca-l pe asta: Antrenament de 20 de minute pentru arderea grasimilor si tonifiere).
  • mananca zilnic suficiente proteine: intre 1g si 1.5g de proteina per kg corp (80-120g pentru o persoana de 80 de kg).  De unde iti iei aceste proteine? Uite de AICI.
  • renunta definitiv la prostii: la cele alimentare ma refer. Si stim cu totii care sunt acestea. Nu mai insist. Doar uita ca exista.
  • ridica greutati de 2-3 ori pe saptamana: adica antrenamente cu gantere, haltere si aparate cu greutai variabile. Acestea pun in miscare toate grupele musculare, ceea ce inseamna un consum caloric eficient si un tonus muscular ridicat.
  • TINE-TE DE TREABA: fi consecvent si dedicat obiectivului tau; doar asa apar rezultatele  – a se citi patratele. Si da, trebuie sa ai un plan. Daca nu functioneaza, schimba planul dar nu renunta! 😉

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.