Ce sa mananci pentru un metabolism accelerat?

Daca te-ai privit in oglinda si nu iti place ce ai vazut, e timpul  sa faci o schimbare. Si nu ma refer la oglinda. Iti recomand sa incepi cu “ce mananci”. Continua cu “cat mananci” si mergi mai departe cu “cand mananci”.

Pentru moment ma opresc la “ce mananci”. Pentru ca ceea ce pui in farfurie are legatura directa cu ceea “ce pui pe tine” (muschi sau grasime). Alimentele consumate zilnic dau masura taliei. Mai precis, ceea ce mananci influenteaza in mod direct metabolismul, iar acesta subtiaza sau mareste talia.

Metabolismul este procesul prin care corpul transforma alimentele consumate in energie, si prin urmare, arde calorii.

Asadar, un metabolism accelerat va avea mai multe arderi, deci mai putina grasime depusa. In cazul unui metabolism lent, se va depune mai multa grasime iar arderile vor fi mai reduse.

Pornind de la ultima fraza, ar fi interesant si util de stiut ce alimente trebuie sa mananci/bei constant pentru a avea un metalosim accelerat:

  • Ceai verde.  Are un potential imens in arderea grasimilor, datorita continutului ridicat de cafeina si antioxidanti.  Consuma 1-2 cani pe zi fara grija insomniilor.
Citeste si “Ce trebuie sa mananci ca sa scapi de insomnii”
  • Oua. Intregi, nu doar albusul. Dimineata la mic-dejun, fierte sau cum vrei tu, ouale ofera proteine de calitate clasa I, grasimi bune si calorii putine.
Citeste si “Mananc 3 oua in fiecare zi si colesterolul e mereu in grafic”
  • Fasole, mazare si alte boabe. Surse execelente de proteine, fibre si vitaminele B. Ieftine si la indemana oricui, boabele de fasole, mazare, naut sau linte trebuie introduse in meniu.
Citeste si “Exista proteine si fara carne”
  • Cafea. Multa cafea, daca ma intrebi pe mine. Dar specialistii spun ca o cafea bauta dimineata, pe langa efectul de trezire, ajuta la accelerarea metabolismului si la controlul greutatii. Ai toate motivele sa bei cafea in fiecare zi.
Citeste si “10 motive pentru care ar trebui sa consumi o cafea in fiecare dimineata”

Lista poate continua cu carnea de peste, de pui (fara hormoni), iaurt grecesc sau ardeiul iute.

Idea principala care merita retinuta este ca doar un consum constant al acestor alimente accelereaza metabolismul. Nu de azi pe maine. Fara excese si incluse intr-o alimentatie echilibrata.

sursa text&foto: www.bodybuilding.com

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.