Cele mai bune alimente pentru cresterea rapida in masa musculara

Pentru a construi o masa musculara de calitate avem nevoie de alimente cu un continut ridicat de nutrienti esentiali: proteine, carbohidrati, grasimi, minerale si vitamine.

Mai jos regasiti o lista cu cele mai bune alimente pentru cresterea rapida a masei musculare:

1. Carnea de vita. Are un continut proteic ridicat (27g/100g) si este bogata in vitamina B, zinc, fier, creatina si alti micronutrienti esentiali pentru crestere.

carne_vita

2. Carnea de pui.  Cu precadere pieptul de pui este cel mai utilizat produs in dietele de crestere musculara. Contine aproximativ 25g de proteina/100g  si are foarte putine grasimi.

piept-de-pui-la-gratar

3. Oua. Sursa ieftina si bogata in proteine (6-7g / ou), ouale pot fi gatite in diferite feluri pentru mai multa varietate.  Atentie la combinatii neinspirate de alimente!

oua

4. Carnea de peste. In special somonul, pastravul si codul sunt surse importante de proteine si acizi grasi Omega-3. Continut proteic: 20-22g/100g.

somon

5. Izolat proteic din zer. De preferinta fara potentiatori de aroma sau gust, poate fi extrem de eficient imediat dupa antrenament, pentru ca este usor de absorbit.

6. Legume. Spanac, sfecla, varza, salata verde, broccoli, conopida, rosii, ardei, castraveti, ridichi si multe alte legume si verdeturi excelente. Mananca variat.

legume proaspete

7. Nuci. Toate produsele din categoria “nuci” precum: migdale, alune, arahide, caju, fistic sunt foarte importante in procesul de acumulare masa musculara.

nuci_migdale

8. Orez. O sursa excelenta de carbohidrati cu absortie rapida, ideala pentru refacerea rezervelor de glicogen consumate in timpul antrenamentelor.

orez

sursa:  antrenorulmeupersonal.ro

One comment

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: