De la plimbare la alergare. Plan de antrenament

E pacat de vremea asta minunata sa stai in casa si sa rancezesti pe canapea. Copacii infloriti, iarba verde si gradele din termometru (20+) te implora sa iesi din casa.

Acesta ar fi primul pas, sa iesi din casa. Urmatorul ar fi sa si faci ceva. Poate o plimbare.  Aici te-ai scos daca ai o prichindica /prichindel  care alearga stanga-dreapta si tu musai trebuie sa o urmezi. Faci 2-3 km fara sa iti dai seeama, iar transpiratia e garantata.

Iar un ultim pas as fi sa iesi din casa sa alergi in mod organizat. Adica dupa un program. De ce sa faci asta? Pentru ca  face bine la corp si la minte (a se intelege “creier”). Crede-ma pe cuvant.

Mai jos ai la dispozitie un plan de antrenament de 4 saptamani pentru a trece de la plimbare la alergare, fara mari batai de cap:

Plan de antrenament

Planul de mai sus il printezi si il lipesti pe usa de la frigider.  Asa te asiguri ca il vezi in fiecare zi. Ca sa si functioneze, musai trebuie sa il pui in practica. Incepe chiar de azi, nu de maine!

In prima zi ai doar 7 minute alergare usoara ( 7 serii de 1 minut) si dupa doar o luna vei alerga 38 de minute ( 2 serii de 9 minute si 2 serii de 10 minute). Hai, da drumul la alergare, ca pentru tine o faci!

sursa foto:  www.popsugar.com

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.