Dieta 5:2 | Beneficii, efecte si alimente recomandate

“Dieta 5:2” a fost conceputa de jurnalistul medical Michael Mosley si de jurnalistul Mimi Spencer.

Dieta 5:2 presupune ca in 5 zile din saptamana sa mananci cat vrei si ce vrei, iar in urmatoarele 2 zile sa nu depaseasca mai mult de 600 calorii/zi.

In cartea lor numita  “The Fast Diet”, explica beneficiile acestei diete bazata pe principiile postului intermitent care ii ajuta pe oameni sa piarda mai multe grasimi, scade nivelul colesterolului, ceea ce duce si la o scadere a riscului de aparatie a bolilor cardiovasculare si a diabetului.

Cele 2 zile de post din cadrul dietei 5:2 presupun a alimentatie care sa nu depaseasca 600 de calorii/zi. Exemplu de meniu pentru 1 zi de post: 2 oua fierte la micul dejun, gratar de pui si salata verde la pranz si peste cu taitei din orez la cina, iar ca bauturi doar apa, cafea neagra (fara zahar sau lapte) sau ceai verde.

Succesul acestei diete se datoreaza in primul rand efectului psihologic ( 2 zile de post urmate de 5 zile de alimentatie normala) ceea ce conduce la o pierdere in greutate constanta cu medie sde 0,46 kg/saptamana.

5 comments

  1. Da, jurnalistii au ajuns sa faca diete. Azi maine ajung sa faca operatii pe cord deschis,

  2. @Daniel: Jurnalist medical, acelasi care publicat si alte diete celebre.

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: