Dieta aviatorului

dietaUn regim alimentar simplu poate face minuni daca este respectat 100%.

 Pentru efecte vizibile  nu trebuie sa avem pretetnii de la dieta folosita, trebuie sa avem pretentii de la noi. Cei care  adopta o dieta, un regim alimentar special cu scopul precis  de a scapa de kilogramele in plus, trebuie sa respecte intocmai indicatiile  si recomandarile  regasite in dieta respectiva, chiar daca uneori par putin mai deocheate sau ilogice.

O dieta speciala, numita generic “dieta aviatorului” a fost  testata si recomandata de persoane publice mai mult sau mai putin cunoscute. Pare o dieta simpla, dar tocmai simplitatea  ofera rezultate neasteptate. Se aplica pe un interval de 7 zile, si se poate repeta pana se obtin rezultatele dorite.  Ce presupune aceasta dieta?

Ziua 1. Dimineata:  Cafea(1 ceasca);

               Pranz:           2 oua fierte, spanac(1 portie);

              Seara:           Friptura la gratar sau 200g carne fiarta, salata+telina fiarta;

Ziua 2. Dimineata:  Cafea cu putin lapte(1 ceasca), 1 felie de paine prajita;

Pranz:           Gratar, salata verde, fructe proaspete;

Seara:           Carne fiarta(200g);

Ziua 3. Dimineata:  Cafea cu lapte(1 ceasca), paine prajita 1-2 felii;

Pranz:           2 oua fierte, salata verde, rosii proaspete;

               Seara:           Carne fiarta, salata verde;

Ziua 4. Dimineata:  Cafea(1 ceasca), paine prajita 1-2 felii;

Pranz:           1 ou fiert, morcovi, 150g branza proaspata;

Seara:           1 iaurt, fructe;

Ziua 5. Dimineata:  Cafea cu putin lapte, morcovi cu zeama de lamaie;

Pranz:           Peste proaspat fiert, rosii;

Seara:           Friptura la gratar, salata verde;

Ziua 6. Dimineata:  Cafea cu putin lapte, paine prajita1-2 felii;

Pranz:           1/2 pui la gratar, salata verde;

Seara:           2 oua fierte, morcovi;

Ziua 7.  Dimineata:  Ceai cu lamaie;

Pranz:          Carne la  gratar, fructe proaspete;

Seara:          mananci cat vrei si ce vrei;

Note speciale:  

  • In fiecare seara dupa cina se consuma  o portie de ceai “Zein”;
  • Fara zahar, fara alcool, fara limonade si sucuri, putina sare si foarte putin ulei de masline;
  • Pranzul si  cina nu se schimba intre ele;
  • Dieta  completa dureaza 3-4 saptamani( se pierd cam 8-10 kg), dar  se poate repeta la nevoie;
  • Dieta se recomanda sa inceapa luni sau miercuri;
  • Multa vreme nu se mai acumuleaza kg  chiar daca se revine la regim alimentar  obisnuit(dar trebuie intretinut cu exercitii fizice).

5 comments

  1. Pingback: Sony Led TV
  2. Pingback: jfd98ayhcim
  3. cea mai proasta dieta :)))))) trebuie sa mananci putin si des , fructele inainte de 4 si ultima masa la 7 daca te pui sa dormi la 10.nu va mai liuati dupa toti tampitii care scriu diete dupa capul lor,nu ai cum sa mananci atat de putin daca faci si sport si ai o viata activa

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: