Dieta si antrenament pentru abdomen perfect

six-pack-absAbdomenul se construieste in bucatarie iar reteta e relativ simpla: 90% dieta, 10% antrenament. Acesta este principiul regasit in cartea “The Abs Diet” realizata de David Zinczenko, redactor sef la revista Men’s Heath. Pentru un 6-pack de campion trebuie sa urmezi un program strict de alimentatie, odihna si antrenament.

DietaNu presupune infometare. Dieta presupune 6 mese pe zi, iar cantitatea de proteine si carbohidrati va fi suficienta pentru a stimula arderea grasimilor si cresterea musculara. Corpul va avea toate vitaminele si mineralele de care are nevoie. Alimentele care se pot consuma urmand aceasta dieta sunt: migdale, mazare, fulgi de ovaz instant, spanac, cereale integrale, oua, unt de arahide, zmeura si ulei de masline. La fiecare din cele 6 mese zilnice (trei mese principale si trei gustari) trebuie combinate cel putin doua din alimentele enumerate mai sus.

Antrenament. Pentru a da rezultate, dieta trebuie sa fie completata cu trei antrenamente de forta si doua antrenamente pentru abdomen (unul pentru partea superioara a abdomenului si unul pentru partea inferioara). Antrenamentele de cardio sunt optionale. In ziua in care lucrezi abdomenul este recomandata o alergare  de 20-30 de minute pentru un proces rapid de ardere a caloriilor.

Antrenamentul complet pentru un abdomen perfect, il gasiti AICI.

2 comments

  1. 765749 263899Excellent post. I previousally to spend alot of my time water skiing and watching sports. It was quite possible the most effective sequence of my past and your content material kind of reminded me of that period of my life. Cheers 44330

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: