Este mic dejunul important?

Este micul dejun cea mai importanta masa?

Pentru a raspunde la aceasta intrebare, fiecare dintre noi poate sa incerce urmatorul exercitiu. Intr-o dimineata servim mic-dejunul normal si adecvat inainte de orice activitate, iar in urmatoare dimineata nu servim mic-dejun si incepem activitatile zilnice.

In prima zi cand micul dejun a fost servit dimineata, aportul caloric ofera energia necesara pentru a incepe perfect o zi normala. Ziua care incepe fara un mic dejun consistent, este o zi pierduta din start. Corpul se trezeste din somn lipsit de energie, iar fara mic dejun starea de apatie va influenta negativ intreaga zi.

Omleta cu ciuperci, ananas, baby spanac si nuci

Ce inseamna un mic dejun consistent?

Alegand ceea ce trebuie, dimineata poti beneficia de mai multi nutrienti esentiali precum fibre, proteine, vitamine si minerale decat la pranz sau cina (vezi cele 2 imagini). Cerealele integrale (cu lapte) sau fulgii de ovaz, ouale(fierte sau omleta), iaurtul, branza, legumele proaspete si carne de pui, pot face parte dintr-un mic dejun consistent care sa ofere 800-850 calorii organismului.

Micul dejun al campionilor:  cereale integrale cu seminte, fructe proaspete si lapte vegetal (orez, migdale, soia, cocos); omleta cu branza, sunca slaba de pui, ardei si ceapa + o felie de paine de graham prajita + un suc proaspat de fructe (daca se poate, de citrice si morcov);  un pahar de branza proaspata de vaci + un ceai de fructe sau o cafea.

Micul dejun se serveste inainte de ora 9:00 AM, cand organisnul incepe arderile.

Omleta cu broccoli si spanac, avocado, ardei kapia si ridichi
Pentru mai multe idei si retete pentru mic dejun, vizitati pagina de facebook si instagram!

9 comments

  1. Fara mic dejun ziua nu poate incepe.Conteaza enorm un mic dejun consistent care sa ofere energie si buna dispozitie pentru intreaga zi.

  2. Fara mic dejun, ziua nu poate incepe. O gustare hranitoare inainte de a iesi din casa este primordiala. Omleta, cereale, lapte, iaurt, legume, carne slaba, oua .. orice

  3. important sa mancam dimineata,orice dar sa fie,daca de mic dejun uitam,inseamna ca avem probleme de memorie; trebuie sa intre in instict servirea micului dejun;

  4. Eu nu inteleg ceva… cum reusim sa si mancam dimineata dar sa si facem sport? ca treb sa treaca macar o ora dupa miscare pana sa mancam..ori facem miscare, ori mancam? ori daca vrem ambele, asta inseamna sa ma trezesc la 5 si nu suna prea bine

  5. @Corina: Dimineata corpul are rezerva maxima de energie. Daca la 30 de min de la trezire se consuma o masa bogata in carbohidrati si proteine cu absortie rapida(cereale integrale,omleta 2-3 oua, un iaurt degresat, etc.)atunci coprul primeste surplus de energie in maxim 40-50 de min, timp in care se poate face un antrenament. Dupa antrenament e perioada critica pentru muschi, atunci au nevoie de nutrieti de calitate. Depinde si care e scopul urmarit cu antrenamentul dimineata, slabire sau crestere musculara. Pentru a slabi eficient se recomanda antrenamentul “pe stomacul gol”.

  6. Pingback: Bose Headphones
  7. Pingback: My Homepage
  8. Pingback: jfd98ayhcim

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: