Exercitii calistenice. Tipuri si mod de executie

Chest-Push-UpsExercitii calistenice se pot imparti in 4 categorii.

Scopul este pentru intelege mai usor rolul fiecarui exercitiu calistenic si ce grupe musculare implica. Acealasi tip de exercitiu calistenic executat in moduri diferite actioneaza grupe musculare diferite. Asadar modul de executie corect, reprezinta obiectivul principal in cadrul unui antrenament bazat pe exercitii calistenice.

1. Exercitii de impins: diferite tipuri de flotari si extensii care solicita pectoralii (piept), deltoizii (umeri) si tricepsii (brate):
2. Exercitii de tras: diferite tipuri de tractiuni care implica bicepsii(brate), dorsalii(spate) si deltoizii superiori(umeri):
3. Exercitii pentru muschii abdominali: diferite tipuri de crunch-uri, ridicari si mentineri  care implica muschii abdominali(drepti, inferiori, oblici si intercostali) si muschii lombari:
4. Exercitii pentru muschii picioarelor: diverse tipuri de genuflexiuni, fandari, ridicari sau sarituri  care solicita intensiv muschii picioarelor (cvadricepsii, bicepsii femurali, abductorii, adductorii, fesierii si gambele):

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.