Fitness pentru acasa. Generalitati

Exercitiile fizice pot fi efectuate in sala de antrenament sau acasa.

Fiecare dintre noi poate alege unde face miscarea zilnica recomandata. Persoanele comode sau econome prefera un program de fitness pentru acasa fara aparate speciale sau antrenor specializat. In fata televizorului sau a calculatorului pot fi executate diverse programe de antrenament.

Exista si dezavantaje pentru fitness-ul practicat acasa. E nevoie de multa voita si determinare pentru a urma in mod regulat un program de antrenament in “propria sufragerie”. Motivatia poate sa dispara la un moment dat, iar rezultatele se vor lasa asteptate. Absenta partenerilor de antrenament si a echipamentelor speciale pot face din programul de fitness acasa, o activitate plictisitoare si zadarnica. Pentru a evita un abandon prematur, programul  ales trebuie animat  cu o muzica antrenanta si cu exercitii noi si interesante.

Se cunosc diverse tipuri de antrenamente  de fitness, fiecare cu propriile particularitati , dar toate au un singur scop. Slabeste, tonifica, mentine poate fi un slogan care defineste fitness-ul. Chiar si fitness-ul practicat acasa ajuta la slabit, tonifiere sau mentinerea formei fizice. Metodele clasice de fitness(aerobic, alergare, ciclism) sau metodele inovatoare(kangoo jumps, zumba, tae-bo, pilates, bum-tum sau tummy tone) definesc ramura sportiva numita fitness. Multe dintre aceste  tipuri de antrenamente pot fi executate acasa pentru ca nu necesita echipamente sau accesorii speciale.  Un izolir, o minge pentru fitness si echipament de sport e tot ce trebuie pentru a face aerobic, zumba, tae-bo  sau bum-tum acasa. Materialul video de mai jos e un exemplu de fitness recomndat pentru acasa:

2 comments

  1. Pingback: jfd98ayhcim

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.