Gustari usoare recomandate inainte de antrenament

gustari_usoare

Gustarile devin importante doar cand mesele principale ale zilei sunt echilibrate si bine proportionate pentru atingerea obiectivului ales. Trebuie sa va asigurati ca alimentele consumate intr-o zi acopera necesarul caloric cerut de activitatile din ziua respectiva.

Pentru un antrenament eficient aveti nevoie de energie la un nivel ridicat, iar o gustare adecvata va ofera energia necesara.

Gustari ideale inainte de antrenament

Expertii in nutritie si antrenament sunt de acord cu gustarile de 200-300 calorii provenite dintr-un mix de proteine cu carbohidrati cu descarcare rapida:
    • Fulgi de ovaz cu scortisoara si fructe de padure (merisoare, afine);
    • Paine prajita din grau integral (2 felii) cu unt de arahide si 1 banana;
    • Smoothie din fructe de padure si iaurt;
    • Iaurt grecesc cu granola si fructe uscate;
    • Sandwich din piept de curcan cu chifle integrale si  salata verde;
    • Legume proaspete cu humus (pasta din naut + condimente);
    • Biscuiti din cereale integrale cu 1 portie (100g) branza slaba;
    • Branza de vaca (cottage cheese) cu bucati de ananas;
    • Mix de fructe uscate, nuci si bucati de ciocolata.

Carbohidratii regasiti in astfel de gustari va ofera energie, iar proteinele ajuta la recuperarea musculaturii. O hidratare corecta completeaza reteta perfecta pentru un antrenament de succes.

 ” Be Happy | Stay Fit | Never Quit “

sursa: http://www.webmd.com

2 thoughts on “Gustari usoare recomandate inainte de antrenament”

  1. micul dejun poate sa fie 100g de ovaz cu 250 ml lapte cu 100-70g kiwi cu 10g de nuci 10g e migdale ?

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *