HIT – Antrenament pentru biceps

bicepsUn antrenament HIT poate fi considerat antrenamentul suprem pentru orice grupa musculara.

Combinatia dintre greutatile mari folosite, ritmul lent de executie a repetarilor si efectuarea unor seturi descrescatoare, ofera antrenamentului HIT, statutul de antrenament dificil recomandat pentru avansati. Un partener de antrenament si o incalzire sustinuta a  muschilor pre-antrenament sunt obligatorii pentru un program “heavy duty” .

Bicepsul, o grupa musculara mica, are nevoie de o atentie speciala pentru ca antrenamentul sa fie eficient.

Specialistul in fitness si nutritie sportiva,  Scott Herman recomanda un antrenament revolutionar pentru biceps bazat pe antrenamentul HIT. Antrenamentul dureaza 15 minute, se executa 5 exercitii a cate 3 serii degresive cu 6-8 repetari.  Exercitiile se efectueaza fara pauza intre ele, cu o pauza minima intre seturi doar cat se recalibreaza greutatile. Atentie sporita la pozitia corpului, fara balans si fara ca inertia corpului sa influenteze executia corecta.

Principiul de baza al antrenamentului propus de Scott Herman, se bazeaza pe repetarile negative si pe seriile degresive.  Sunt recomandate urmatoarele exercitii pentru biceps: Flexii cu bara dreapta din stand – priza larga, Flexii cu bara Z – priza ingusta, Flexii alternative cu gantere si Flexii Hamme.

sursahttp://www.scotthermanfitness.com/

5 comments

  1. Antrenamentul prezentat in video este mult mai complex si putin diferit de antrenamentul HIT.

  2. Pingback: Bose Headphones
  3. Pingback: jfd98ayhcim

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: