Meniul unei zile obisnuite de toamna: curat, echilibrat si sanatos.

Daca vrei sa mananci curat si sanatos, e mai simplu decat pare.

Mai simplu decat leneveala intr-un fotoliu comod. Ai nevoie de VOINTA, iar prioritatea principala fie un stil de viata sanatos si echilibrat.

Vin in sprijinul celor interesati cu cateva fotografii care prezinta un meniu complet (mic dejun, pranz, cina si gustari) al zilei de azi:

Ora 8:00 Mic Dejun(~800kcal): 3 oua intregi, 1 rosie, 1/2 avocado si 1/2 gogosar + 200g fulgi de ovaz integral cu 1 banana, 3 piersici de vie si 1/2 lingurita de scortisoara.

meniu toamna

Ora 11:00 Gustarea 1 (~ 250 kcal): 1 mar verde de 170g cu 1 cutie Cottage Cheese

Ora 13:00 Masa de Pranz(~ 650kcal): 180 g orez brun, 150 g fasole verde, 200 g piept de curcan la grill + salata iceberg cu rosii si 1 lingurita ulei de masline.

meniu toamna

Ora 17:30 Gustare (inainte de antrenament ~300kcal): 1 felie de paine din grau integral  cu unt de arahide si 1 banana

peanut butter banana sandwich

Ora 19:30 Masa de Seara(~ 450 kcal): 180g broccoli fiert cu 200g piept de pui la grill, 80 g nuci proaspete  si 1 lingura ketchup facut in casa.

farfurie meniu echilibrat

Total caloric: aproximativ 2500 kcal

Nu e nevoie sa copiati, e suficient sa va inspirati.  Si nu uita: daca iti pasa de sanatatea ta #manancasanatos  si  fa miscare in fiecare zi!

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.