Plan alimentar vegan pentru o săptămână + listă de cumpărături

Dacă cumva te-ai hotărât să devii vegan, cel mai bine ar fi să încerci pentru o săptămână. În acest timp îți vei da seama dacă veganismul este sau nu pentru tine. Eu așa am făcut. Și încă mai fac.

Că ești vegan sau vegetarian (atenție, există diferențe) un lucru e sigur – nu mănânci carne sau  alte produse de origine animală. Bun. Până aici pare simplu…

Dar ce mănânci? Cu ce înlocuiești carnea?

Ar fi de mare folos un plan alimentar vegan, dar mai ales o listă de cumpărături cu produse alimentare din plante . Și am găsit plan alimentar pentru o săptămână și chiar o listă de cumpărături. De fapt, le-am primit pe mail de la Jon Venus – un atlet 100% vegan (îl urmăresc pe facebook și instagram).

Lista de cumpărături arată cam așa:

listă_cumpăraturi

Ingrediente avem, uite și planul alimentar vegan pentru 7 zile:

plan_alimentar_vegan

De menționat că acest plan alimentar vegan, presupune 3 mese principale si 1-2 gustări. Aportul caloric este de aproximativ 2000 calorii in fiecare zi (± in functie de marca produselor cumparate).

Ce zici? Cum ți se pare meniul vegan?

3 comments

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: