alimentatie plante

Plan alimentar vegan pentru o săptămână + listă de cumpărături

Dacă cumva te-ai hotărât să devii vegan, cel mai bine ar fi să încerci pentru o săptămână. În acest timp îți vei da seama dacă veganismul este sau nu pentru tine. Eu așa am făcut. Și încă mai fac. Mai jos gasesti un plan alimentar vegan complet pentru 7 zile.

Că ești vegan sau vegetarian (atenție, există diferențe) un lucru e sigur – nu mănânci carne sau alte produse de origine animală. Bun. Până aici pare simplu…

Dar ce mănânci? Cu ce înlocuiești carnea?

Ar fi de mare folos un plan alimentar vegan, dar mai ales o listă completa de cumpărături cu produse alimentare doar din plante . Și am găsit plan alimentar pentru o săptămână și chiar o listă de cumpărături. De fapt, le-am primit pe mail de la Jon Venus – un atlet 100% vegan (îl urmăresc pe facebook și instagram).

Lista de cumpărături arată cam așa:

plan-alimentar-vegan

Ingrediente avem, uite și planul alimentar vegan pentru 7 zile:

plan_alimentar_vegan

De menționat că acest plan alimentar vegan, presupune 3 mese principale si 1-2 gustări. Aportul caloric este de aproximativ 2000 calorii in fiecare zi (± in functie de marca produselor cumparate).

Ce zici? Cum ți se pare meniul vegan?

3 thoughts on “Plan alimentar vegan pentru o săptămână + listă de cumpărături”

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *