Plank de 5 minute in 30 de zile

Exercitiul de tip plank (scandura, plansa) face parte din categoria exercitiilor pentru abdomen. O pozitie corecta a acestui exercitiu activeaza tot corpul, cu accent pe zona abdominala si este considerat cel mai eficient exercitiu pentru un abdomen plat.

Ce zici, accepti provocarea?  Iti explic si cum se face:

Pozitia corecta este cheia acestui exercitiu.

Un plank corect inseamna sprijin pe coate si pe degetele de la picioare, iar partea superioara a corpului musai trebuie sa fie intr-o linie perfect dreapta (vezi foto mai jos).pozitie plank

Respira adanc si activeaza muschii abdominali (oblici, drept abdominal si core). Daca corpul se afla in pozitie corecta, gatul si capul sunt in prelungirea corpului, pastrand linia dreapta. Distribuie greutatea pe coate si pe picioare, iar pentru o mai buna stabilitate activeaza muschii fesieri.

Ai mai jos graficul simplu de urmat pentru ca in 30 de zile sa stai in plank 5 minute:

Plank de 5 minute

Incepe provocarea azi cu 20 de secunde si ne auzim peste 30 de zile. Spor la stat…in plank desigur!

sursa foto: 30dayfitnesschallenges.com

4 comments

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: