Rondele de sturion la gratar cu salata de vara

sturionO reteta simpla si plina de savoare, potrivita pentru pranz sau cina intr-o zi de vara.  Datorita compozitiei hipocalorice aceasta reteta poate fi inclusa in meniul diferitelor diete. Sturionii sunt pesti rapitori cu o carne frageda si densa, cu un continut foarte ridicat de vitamine si minerale.

Ingrediente:

  • 2 rondele de sturion (nisetru sau pastruga): 300 g;
  • salata creata: 100 g;
  • o ceapa rosie;
  • 2 rosii medii;
  • ulei de masline;
  • lamaie;

Compozitie nutritiva/portie:

  • proteine: 42 g;
  • carbohidrati: 10 g (din care 2 g fibre si 3 g zaharuri);
  • grasimi: 10 g (din care 0.8g Omega-3 si Omega-6);
  • calorii: 450 calorii/portie.

Mod de preparare:

Se spala bine rondelele de sturion si se asezoneaza cu sare si piper;

sturion_1

Se pun rondelele asezonate intr-o tigaie grill antiaderenta bine incinsa fara ulei si se gatesc cate 5 minute pe fiecare parte(depinde si de grosimea rondelor);

sturion_2

Se amesteca salata creata, ceapa si rosiile taiate felii subtiri intr-un vas adanc si se adauga sare, ulei de masline si zeama de lamaie(dupa gust);

salata_1

Se aseaza pe o farfurie intinsa o portie sanatoasa de salata de vara alaturi de 1-2 rondele de sturion si se serveste cu lamaie si incredere. Pofta buna!

sturion_3

IMPORTANT: Aceasta reteta poate fi inclusa in meniul dietei Dukan(perioada de proteine si legume) si in meniul dietei disociate(ziua de proteine).

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.