Septembrie, luna perfecta pentru schimbari in stilul de viata

La inceput de an 2018, cu siguranta ti-ai propus sa mananci mai sanatos, sa faci mai multa miscare si inevitabil sa dai jos cateva kg. Planuri serioase facute prin ianuarie. Obiectiv pentru un an intreg ce implica schimbari in stilul de viata.

Acum in prag de septembrie, sunt 2 variante. Sa fi ramas toate la stadiul de planuri. Mari sanse sa fie asa. Sau, sa le fi pus deja in practica si sa te bucuri de beneficii. Daca esti tot la planuri, dupa 8 luni deja trecute din acest an, mai ai o sansa in septembrie. Pai, cum asa?

Septembrie este considerata o noua luna ianuarie: Ianuarie 2.0 🙂

Adica, poti sa iti rescrii planurile si din a doua incercare sa le si pui in practica. Dai reset la toate obiceiurile mai putin sanatoase si le inlocuiesti cu unele sanatoase. In septembrie incepe scoala, incepe un nou an bisericesc 😀 si poate fi un inceput si pentru tine: sa mananci mai bine, sa faci mai multa miscare, sa ai un nou stil de viata mult mai sanatos. Pentru toate acestea, exista septembrie!

Primul pas. Pune pe hartie noile planuri!

Chiar daca sunt identice cu planurile facute la inceput de an, pune-le pe hartie. Lipeste hartia respectiva pe frigider si asa le vei vedea in fiecare zi. Sanse nule sa uiti de ele.

Pasul 2. Ia-le pe rand!

Daca ai deja pe lista 4-5 lucruri de facut, ia-le pe rand. Sau mai bine zis, incepe cu cel care “arde” cel mai tare. Sa zicem: sa slabesti 10kg pana la sfarsitul anului!

Ca sunt prea multe nu-i bai. Inseamna ca ai planuri mari si esti ambitios. Dar risti sa te ocupi de toate si sa nu iti iasa niciunul. Asa ca ia unul cate unul si ai toate sansele sa le duci pe toate pana la capat.

Pasul 3. Fa-ti un plan de bataie!

Sa pastram ca prim obiectiv: -10kg pana la sfarsitul anului. Ce faci pentru a atinge acest obiectiv? Musai trebuie sa ai un plan precis pe asta. De exemplu:

  • renunt la zahar si la produsele de patiserie;
  • nu mai beau cola si alte sucuri carbogazoase;
  • fac miscare  de 3-4 ori pe saptamana;
  • dorm 7-8 ore in fiecare noapte.

Mai mult de atat, ai nevoie si de un plan B. In caz ca planul A nu functioneaza.

Pasul 4. Nu mai amana!

Nici macar o zi. Termina de citit aceasta postare si apuca-te de treaba:

  • arunca la gunoi toate dulciurile, chipsurile si sucurile de prin casa;
  • mergi la piata si umple cosul cu legume proaspete, fructe, peste proaspat, nuci, seminte;
  • pune-te la somn cel tarziu la ora 22:30 si pune alarma la 06:30;
  • maine dimineata iesi si alearga sau fa-ti abonament la o sala de fitness.

Daca nu in septembrie, atunci cand. Prinde ultimul tren pentru 2018 si schimba-ti stilul de viata. Pune-ti ordine in ganduri si in prioritati si actioneaza. Renunta la obiceiurile nesanatoase si inlocuieste-le cu unele sanatoase. Crede-ma, totul e spre binele tau!

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.