Cum te poți menține în formă fără să mergi la sală

Sala de fitness nu este singurul loc in care se poate face miscare. Acasa, in curte sau in parc se  poate transpira cu folos. Urmeaza un program de antrenament adaptat.

Consider ca nu prea conteaza unde faci miscare, important este sa faci constant. Daca sala de antrenament este prea departe, prea aglomerata sau nu iti place compania, nu renunta. Exista multe alte variante prin care te poti mentine in forma. Iti dau cateva exemple:

Antrenament acasa. Simplu si la indemana oricui. 15-20 de minute pe zi de exercitii fizice, chiar la tine in sufragerie sunt suficiente pentru a mentine un tonus bun. Un antrenament numai bun de facut acasa, gasesti AICI.

Nu te ascunde de treburile casnice. Indiferent ca locuiesti la bloc sau la casa, la oras sau la tara, da cu matura sau cu aspiratorul, sterge praful, mergi la piata (pe jos), taie lemne, fa ordine printre lucruri, etc. Astfel de activitati consuma energie, adica calorii.

Alearga in parc sau macar plimba-te. 2-3 ture de parc facute in pas alert sau alergator (fiecare dupa puteri) este cel mai bun remediu dupa o zi de munca stresanta. Asadar, alergarea este buna atat pentru corp cat si pentru cap (a se citi minte).

Joaca-te cu copilul tau. Tine pasul cu piticul tau plin de energie pentru minim 30 de minute si cu siguranta vei transpira la fel de mult ca dupa un antrenament cardio in sala.

Mergi la servici  pe jos sau cu bicicleta. Ai toate motivele sa faci asta: faci miscare dimineata, te bucuri de priveliste si de aer curat (mai mult sau mai putin) si ajungi mai repede decat cu masina sau cu autobuzul.

Ce ziceai? Ca nu iti place sa mergi la sala? Foarte bine, ai alte alternative sa faci miscare. Chiar mai interesante si mai putin plicitisitoare. Incearca-le si bucura-te de efecte!

One comment

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: