Vara se poarta patratelele

six-packStabilim de la bun inceput ca nu e un articol despre “fashion”. Nu doar un tricou sau un fular este decorat cu patratele. E  clar, vara aceasta, se poarta patratele pe abdomen. Cine nu are  la inceput de vara patratele, din pacate nu poate sa isi cumpere un set din mall. Trebuie sa le construiasca si probabil o sa le poata etala doar vara viitoare. Asadar sa nu pierdem timpul, sa inceapa conturarea patratelelor.

Pentru a porni la drum, trebuie stabilit un plan de actiune. Nu e sufiecient sa ne dorim sa avem un abdomen precum Stan Mcquay, mult mai important este sa facem ceva in acest sens.  Ce trebuie facut? Poate multi dintre noi considera suficient un program zilnic de abdomene clasice (crunches). Doar cu atat asteptarea rezultatelor poate dura o vesnicie. Pentru un abdomen ferm si bine conturat e nevoie de mai mult.  Abdomenele clasice e doar o piesa de legatura dintr-un joc de puzzle cu  6 elemente. Pentru a spera la un abdomen ferm si  structurat in “pachetele” trebuie sa consolidam toata partea de mijloc: muschii lombari, muschii oblici si muschii abdominali.

Asadar cele 6 elemente necesare pentru constructia  celor  6 patratele sunt urmatoarele:

  • alimentatia saraca in calorii (grasimi si carbohidrati in proportii reduse) : corpul solicitat pentru  refacerea rezervelor de energie trebuie sa consume din depozitele de grasime acumulate pe tesuturile musculare, nu din alimentatia zilnica;
  • antrenamentul cardio abligatoriu : cea mai indicata si eficienta metoda de a reduce stratul adipos depus pe tesutul muscular ( ciclyng, jogging) ;
  • antrenarea muschilor oblici (intern si extern) : bine conturati si  fortifiati ofera un aspect  placut  in partile laterale ale trunchiului;
  • dezvoltarea musculaturii abdominale: cel mai simplu mod de a reduce stratul de grasime de pe abdomen este sa fie inlocuit cu masa musculara;
  • program  de exercitii pentru muschii abdominali : 3-4 zile pe saptamana(1 zi cu antrenament urmata de o zi de pauza), minim 4 exercitii distincte care sa  solicite toate partile  musculaturii abdominale(muschiul drept, oblicul intern, oblicul extern si muschiul travers);
  • definirea in timp a programului stabilit :  rezultatele trebuie sa apara daca se respecta un program corect; o perioada de 8-12 saptamani de antrenament poate aduce satisfactii;

Daca cele 6 elemente sunt incluse in programul de antrenament si alimentatie, se pot  obtine mult doritele “six pack”. Un abdomen care atrage privirile nu se poate obtine cu un stil de viata haotic si o alimentatie dezechilibrata. Exista un principiu care se defineste situatia data: “dupa munca si rasplata”. E nevoie de sacrificii, dorinta si focusare maxima pe obiectiv pentru ca in momentul etalarii abdomenului  sa fim “in trend”. 6 Cifra magica! Asadar, fete si flacai, daca vreti sa fiti vara aceasta “body fashion”, nu uitati ca se poarta patratelele.

8 comments

  1. mi-e teama ca daca incep un astfel de program o sa apar pe revista men health

  2. vara aceasta patratelele si manelele domina plajele si strandurile, cine doreste si pofteste e loc pentru toata lumea, e loc pe sistem

  3. teoria e foarte simpla iar practica este tot ce conteaza, destul de greu sa punem in aplicatie teoria pentru a obtine rezultate notabile, e nevoie de timp, energie si devotament

  4. E nevoie de multa munca si devotament nu oricine reuseste sa ajunga la 6 patatele deoarece rezultatele nu se vad in 2 saptamani si orice om fara o vointa puternica se lasa de antrenament si ramane cu ideea ca cei cu 6-8 pack folosesc proteine sau pastile pentru slabit. :))

  5. Pingback: Fender Guitar

Părarea ta contează! Lasă un comentariu:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: